پشت پرده افزایش تصاعدی قیمت خودرو

تاريخ : شنبه 13 اسفند 1391برچسب:, | 11:15 | نویسنده : admin
 

افزایش قیمت خودرو

 

پشت پرده افزايش تصاعدي قيمت خودرو

 

 

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه توطئه‌ای از دو سال پیش در خصوص افزایش قیمت خودرو کلید خورده بود، گفت: شرکتی به نام “شرکت ز” وجود دارد که مسئولیت آن تامین قطعات ایران‌خودرو و سایپا است ولی در حال حاضر این شرکت از ارائه قطعات مورد نیاز خودروسازی امتناع می‌‌کند.
نادر قاضی‌پور درباره پشت پرده افزایش بی‌رویه قیمت خودرو گفت: افزایش قیمت خودرو طبیعی نبوده و از دو سال پیش توطئه‌ای در این راستا در دستور کار برخی‌ها بود.

وی افزود:‌ شرکتی به نام “شرکت ز” وجود دارد که مسئولیت آن تامین قطعات ایران‌خودرو و سایپا است ولی در حال حاضر این شرکت از ارائه قطعات مورد نیاز خودروسازی امتناع می‌‌کند.

قاضی‌پور اظهار داشت: سهامداران این شرکت، ۵ نفر هستند و سعی دارند با عدم تامین قطعات خودروسازی باعث افزایش خودرو و کاهش سهام شرکت ایران خودرو شوند تا بلکه موفق به خرید سهام این شرکت شوند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن با نام بردن از برخی مسئولان ارشد دولتی دخیل در این مسئله گفت: تحقیق و تفحص مجلس هشتم از گروه سایپا در همین راستا صورت گرفت و باعث شد تا حدی موضوع شفاف شود.

نماینده ارومیه تصریح کرد: تحقیق و تفحص مجلس نهم نیز از گروه خودروسازی در همین راستا در دستور کار است و تا حصول نتیجه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه قوه قضاییه باید نتیجه تحقیق و تفحص مجلس هشتم از سایپا را بررسی کند، متذکر شد: دولت می‌تواند با اهرم‌هایی که در اختیار دارد قیمت خودرو را کاهش و تولید را افزایش دهد ولی این کار را انجام نمی‌دهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: